برکوک دهکده ای سرسبز در دل کویر
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ و آدرس barkook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گازرسانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از چند وقتی چشم انتظاری اهالی روستای برکوک ،  بالاخره حدوداً ده روز قبل مشعل گاز در روستای برکوک روشن شده و الان هم تقریباً نیمی از منازل اهالی روستا از نعمت گاز بهره مند شده اند و بقیه هم طی چند روز آینده انشاءالله بعد از طی کردن مراحل اداری وصل خواهد شد. ( البته زمان زیادی هم  از شروع این پروژه نمی گذرد - از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده است ).

 

[ سه شنبه 26 اسفند 1393برچسب:برکوک - گازرسانی برکوک , ] [ 22 ] [ mehdei ]

 

تصاويري از پروژه گازرساني روستاي بركوك كه حدوداً 10 روز قبل به روستاي بركوك رسيده ( از مسير جاده روستاي خشك ) بايستي تا عباس آباد دشت ادامه يابد و به لوله اصلي گاز متصل شود تا مسير لوله گذاري كامل شود . هم اكنون تا قنات مي نات جاي لوله هاي گاز آماده شده است. انشاءالله كه اين پروژه به زودي به سرانجام برسد . 

ت

[ دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:بركوك- گازرساني , ] [ 10 ] [ mehdei ]

 

1- والده آقایان خیربین صبح شنبه 17/12/92 به دیار باقی شتافتند . که همینجا مصیبت وارده را به آقایان خیربین تسلیت عرض می نمایم و برای آن مرحومه هم غفران واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .
2- حدوداً دو هفته قبل چند متری !؟ از سه خیابان روستای برکوک را آسفالت نموده اند ، که آسفالت مناسبی نبود البته برای یکی دو سال خوب هست ( چند عکس را در زیر مشاهده می کنید)

3- پایگاه مقاومت بسیج روستا هم در ....

 

به ادامه مطلب برويد ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:روستاي بركوك - فوتبال بركوك , ] [ 12 ] [ mehdei ]

بقاء مختص ذات خداوند است .

 
جناب آقاي حاج علی رضاپور ( پدر خانم حاج احمد میرزائی ) دیشب ( جمعه شب نهم اسفند ماه ) لحظاتی بعد از نماز مغرب و عشاء در روستای برکوک دار فانی را وداع کرده و به دعوت حق لبیک گفت ، که همان دیشب مرحوم را غسل داده اند و امروز صبح هم مراسم تدفین در روستاي بركوك برگزار شده است .
من هم به نوبه خودمصیبت درگذشت آن مرحوم را تسلیت عرض نموده و برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم .
[ شنبه 10 اسفند 1392برچسب:بركوك - , ] [ 10 ] [ mehdei ]

براي  ديدن كليپ هيأت عزاداران   اينجا كليك كنيد  .

 

براي ديدن فيلم عصر عاشورا اينجا كليك كنيد.

 

براي ديدن فيلم يادوراه شهدا اينجا كليك كنيد.

[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 13 ] [ mehdei ]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محرم امسال در روستای برکوک با شور و هیجان خاصی در روستای برکوک آغاز شد . سخنران و منبری محرم امسال حضرت حجت الاسلام و المسلمن حاج آقا اعتمادی بودند ، که ایشان از محققین و مؤلفین....

 

به ادامه مطلب برويد .........


ادامه مطلب
[ شنبه 25 آبان 1392برچسب:بركوك - محرم 92 در بركوك , ] [ 12 ] [ mehdei ]

 

alt

 

سومین یادواره شهدای روستای برکوک با همکاری بسیج آرین شهر و شورای اسلامی روستا و پایگاه بیسج روستا در روز عاشورای حسینی برگزار شد .
 این مراسم با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی شروع شد   و در ادامه مقاله و شعری در وصف....
 
براي ديدن مطالب بيشتر به ادامه مطلب برويد ....

ادامه مطلب
[ شنبه 25 آبان 1392برچسب:بركوك - يادواره شهدا , ] [ 12 ] [ mehdei ]

در روستای برکوک هم اکنون فصل برداشت زعفران و زرشک می باشد که برداشت این دو محصول تقریباً از اول آبان ماه شروع شده است و تا  نیمه آبان ماه....

 

براي ديدن مطالب و تصاوير بيشتر به ادامه مطلب برويد...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 7 آبان 1392برچسب:بركوك - زرشك و زعفران , ] [ 11 ] [ mehdei ]

حدوداً 15 سالي مي شود كه بركوكي و جيناني هاي مقيم بيرجند با همديگر جلسه قرآن را بطور مداوم هرساله برپا مي كنند . البته به استثناي ماه رمضان كه ...

 

به ادامه مطلب برويد ...


ادامه مطلب
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ 10 ] [ mehdei ]

ماه رمضان امسال هم به روال سالهاي قبل با شكوه خاصي در روستاي بركوك شروع شده است . تقريباً اكثر اهالي روستا تقريباً دو ساعت مانده به اذان مغرب در...

 

 

براي ديدن مطالب و تصاوير بيشتر به ادامه مطلب برويد...


ادامه مطلب
[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:روستاي بركوك , رمضان در بركوك, ] [ 9 ] [ mehdei ]

 

روستای برکوک از توابع شهرستان قاین  استان خراسان جنوبی می باشد که در 45 کیلومتری قاین واقع شده است . این روستا دارای آب و هوایی خوش و معتدل با باغ ها و درختان سرسبز و مردمی متدین است. از نکات جالب توجه روستا این که است که :
 

برای دیدن عکسها و مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:برکوک - روحانیون برکوک - طالاب, ] [ 10 ] [ mehdei ]

 

.

 

 

درگذشت مرحومه مغفوره والده آقا شیخ حمزه واقعی را تسلیت عرض نموده و ازدرگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارد .
دیروز صبح والده آقا شیخ حمزه واقعی ( مدير عامل محترم مؤسسه فرهنگی قدس  وابسته به آستان قدس رضوی )   ، در شهرستان قاین به رحمت ایزدی پیوست .
 ساعت 10 صبح جنازه آن مرحومه را از قاین به روستای برکوک آوردند که با حضور اکثر اهالی در قبرستان روستای برکوک به خاک سپرده شد . نماز میت را هم حجت الاسلام خداشناس از روحانیون مقییم قاین خواندند .
دیشب هم جلسه فاتحه خوانی ( به اطلاح محلی پُرسه ) در محل حسینیه روستا برکوک برگزار شد و حجت الاسلام شهرستانی از روحانیون مقیم قاین به منبر رفتند و به ایراد سخنرانی پیرامون مرگ و قیامت پرداختند .
ضمناً مراسم سوم آن مرحومه روز پنج شنبه بیست و ششم ( 26) اردیبهشت ماه از ساعت 11 تا 2  در حیسینیه سید الشهدای روستای برکوک برگزار می شود . از کلیه هم محلی ها و برکوکی های مقیم سراسر کشور که فرصت و امکان شرکت در جلسه ترحیم  برای آنها فراهم باشد دعوت می شود تا با حضور خود زینت بخش جلسه ترحیم  و تسلی خاطر بازماندگان شوند .

 

 

[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:روستاي بركوك- فوت , ] [ 11 ] [ mehdei ]

به علت سرمای شدید  هوا در هفته گذشته بیشتر میوه های روستا سرمازده شده اند ( البته در اوائل  عید امسال هم چند روزی هوا سرد شد  که مقداری از میوه ها در همان ابتدای سال سرمازده شدند )  . این سرما به زرشک های روستا هم سرایت کرده و باغات زرشک روستا نيز دچار سرما زدگی  شده اند .

هم اکنون در روستای برکوک فصل کشت ... 

 

 

به ادامه مطلب برويد ...

 


ادامه مطلب
[ شنبه 14 فروردين 1392برچسب:بركوك , بهار در روستاي بركوك , ] [ 20 ] [ mehdei ]

 

 

 

 

ساعتی قبل از تحویل سال اکثر اهالی روستای برکوک در حسینیه سیدالشهدای روستا جمع شدند و دعای توسل حجج اسلام آقایان صالحی و فلکی از روحانیون مقیم مشهد  خوانده شد . سپس دعای تحویل ....
  

 برای دیدن بیشتر عکسها به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:برکوک , نوروز در برکوک , ] [ 1 ] [ mehdei ]

زائرین عتبات عالیات روستای برکوک  دیروز یکشنبه بیستم اسفندماه ساعت  30/9 صبح وارد فرودگاه بیرچند شدند و مورداستقبال  برکوکی مقیم بیرجند و تعدادی از اهالی روستای برکوک واقع شدند .  بعد از صرف نهار ...

برای دیدن بقیه مطالب و دیدن عکسهای بیشتر به ادامطلب بروید ...

 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:برکوک - زائرین روستای برکوک , ] [ 10 ] [ mehdei ]

 

 

مرحوم مغفور شادروان حاج علی بلند ،  ساعت یک نیمه شب پنج شنبه شب ، در روستای برکوک به رحمت ایزدی پیوست .

 صبح زود جمعه جهارم اسفند ماه  با حضور تمامی  اهالی روستا مراسم تشییع و تدفین مرحوم انجام شد . نماز میت و همچنین تلقین میت توسط حجه الاسلام واقعی رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند انجام شد . روحش شاد .

این مرحوم مغفور از معتمدین و افراد خدوم روستای برکوک و همچنین از پیرغلامان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) بود که روضه خوانی و مدیحه سرایی اهل بیت علیهم السلام  را به نحو احسن در برکوک و  همچنین روستاهای اطراف انجام میداد.

 بنده به نوبه خود درگذشت این فقید سعید را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل مسألت دارم .    

ضمناً مراسم ختم سوم این مرحوم روز یکشنبه ششم اسفند ماه  از ساعت 10 تا 13 در محل حسینیه روستای برکوک برگزار خواهد شد .

یک عکس از این مرحوم در آلبوم عکس خود داشتم که در زیر مشاهده می فرمائید:

عکس فوق در  دی ماه سال 79 هنگام استقبال از  زائرین عتبات عالیات روستای برکوک , گرفته شده است . در ردیف جلو حاج آقای بلند ، حاج اسماعیل رضایی و آقای عباس مالک هستند که هر سه بزرکوار  مرحوم شده اند . روحشان شاد .

 

[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:برکوک - تسلیت , ] [ 9 ] [ mehdei ]

طبق برنامه ريزي هاي انجام شده قرار شده بود يك كاروان 30 نفره از روستاي بركوك  ،  ساعت 4 صبح چهارشنبه دوم اسفند يك سفر زيارتي  به مقصد عراق به قصد زيارت عتبات عاليات انجام شود. . هماهنگي هاي لازم در روستا هم انجام شده بود تا ساعت 7  شب سه شنبه شب همه اهالي روستاي بركوك در محل حسينيه جمع شده و مراسم خداحافظي و بدرقه زائرين عتبات عاليات انجام شود  كه متأسفانه ساعتاي 5 مطلع مي شوند پرواز  به دلايل نامعلومي لغو شده و تاريخ  دقيق پرواز جديد هنوز مشخص نشده است .  

[ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:بركوك - سفر كربلا , ] [ 11 ] [ mehdei ]

                                                         

 

مراسم دهه آخر صفر امسال در روستاي بركوك با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج آقاي شهرستاني از روحانيون مقيم شهرستان قاين برگزار شد ؛ كه با استقبال باشكوه اهالي روستا مواجه شد و مراسم عزاداري به نحو احسن برگزار شد . ضمناً در روز چهل و هشتم  اهالي روستاي بركوك  توسط حاج محمد خيرجو به رسم هر ساله به صرف آبگوشت دعوت شدند .   در اينجا  جا دارد به نوبه خود از همه دست اندر كاران برگزاري مراسم خصوصاً جناب حاج آقاي شهرستاني  ، دهيار محترم روستا جناب حاج محمد آقاي حكيمي  ، اعضاي محترم شوراي اسلامي روستا   و... تشكر نمايم .

[ چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, ] [ 13 ] [ mehdei ]
[ سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, ] [ 16 ] [ mehdei ]

محرم امسال ( سال 91 )  در  روستاي بركوك با شور و هیجان خاصی آغاز شده است  . اهالی روستا از چندين  سال قبل بنا را بر این گذاشته اند كه در دهه اول  محرم  ، هر سال یكی از روحانیون روستا كه در شهرهای مشهد ، بیرجند و قاین سكونت دارند برای ایراد سخنرانی به محل بیایند .  محرم امسال هم حضرت حجت الاسلام والمسلمین  حاج آقا ملكی ( فلكی ) از روحانيون مقيم مشهد به روستا آمده اند.  هرشب هیئت به منزل یكی از اهالی می رود و از منزل شخص  با  نوحه خوانی توسط یكی از نوحه خوان های روستا و سینه زنی اعضای هیئت ابوالفضلي روستا  به حسینیه می آیند . بعد از سینه زنی و زنجیر زنی  ، واعظ به منبر رفته و به سخنرانی مي پردازد . (

 

 

                                                (عکس ها از آرشیو )

[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:برکوک - محرم در روستای برکوک , ] [ 10 ] [ mehdei ]

برداشت محصول زعفران  ( طلای سرخ ) در روستای برکوک که تقریباْ از اول اذرماه آغاز شده و هنوز ادامه دارد نسبت به سالهای قبل کاهش  بسیار محسوسی داشته است  .  از دلایل اصلی کاهش این محصول می توان به خشکسالیهای پی درپی ( ۱۳ ساله ) - عدم حمایت جهاد کشاورزی و مسئولان مربوط از کشاورزان و... اشاره نمود .

 

برداشت محصول زرشک هم که از عمده محصولات تولیدی روستای برکوک می باشد از اواسط مهرماه اغاز شده و هنوز ادامه دارد. تولید این محصول بحمدالله سال به سال بیشترو بهتر می شود .

 

 

[ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:زرشک - رعفران - روستای برکوک, ] [ 13 ] [ mehdei ]

عکس فوق را که تازه به دستم رسیده است مربوط به شهید واقعی  و همرزمانش هست ؛  از سمت راست به ترتیب شهید واقعی ، علی رضایی ، احمد توکلیان ، منصور افشانی و حسن واقعی  .

[ پنج شنبه 20 مهر 1391برچسب:شهید واقعی - روستای برکوک, ] [ 11 ] [ mehdei ]

 

» کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام  »

ضایعه درگذشت   فقیده سعیده همسر مکرمه حاج آقای بلند  را که امروز صبح به رحمت ایزدی پیوستند  ،  از صمیم قلب  به تمامی اهالی روستای برکوک و بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

[ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:, ] [ 10 ] [ mehdei ]

 تصاویر شهید بزرگوار واقعی را که مربوط به دوران تحصیل ، جهبه و تشییع جنازه ایشان می باشد در زیر مشاهده می کنید.

 

 

 

برای دیدن تصاویر بیشتر  به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:شهدای روستای برکوک - شهید واقعی , ] [ 9 ] [ mehdei ]

         برکوکی ها و جینانی های مقیم بیرجند ، چندین سال هست که یک جلسه قرآن به نام هیأت متوسلین به ثقلین تشکیل داه اند که در طول سال شب های چهارشنبه هرهفته در منزل یکی از اعضا می باشد . ویک جزء از قران تلاوت می شود .« به دلیل نداشتن مکان ثابت...

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:برکوک - جلسه قرآن - بیرجند, ] [ 11 ] [ mehdei ]

(سفر به روستای برکوک به قلم عباس خداپرست )

 از سرزمين عشق و ولايت از مشهدالرضا عازم مي شويم و با پا بوسي حضرت، راه سرزمين خاطره ها و يادها را در پيش مي گيريم. از سرزمين قطب الدين حيدر يا شهر تربت حيدريه مي گذريم و دشت و صحرا و كوير خيره كننده اي را كه ياد و خاطره هايي بس زيبا در ذهن نقش مي بندد را پشت سر گذاشته و به شهر قنات ها، شهر گنابادمي رسيم. هنوز سرسبزي درختان و بر افراشتگي گلدسته هاي مساجد آن از ديده پنهان نشده كه به بيدخت مي رسيم. آرام و ساكت اين شهر كوچك را پشت سر مي گذاريم. دوباره كوهها، قله ها و ارتفاعات در جلو چشمانمان نمايان مي گردد. پيچ و خم جاده ها و فراز و نشيب كوهها و مهمانوازي و سادگي و صداقت روستاييان را پشت سر مي گذاريم. از پس كوهها، سرزميني آشنا نمايان مي گردد، دياري كه بوي عشق را مي توان ازآن استشمام كرد. سرزميني كه قدمت چندين هزار ساله دارد با مسجدي كه داراي دو قبله است با كوههاي سر به فلك كشيده و پيوسته اي كه سالياني...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:برکوک - روستای برکوک - , ] [ 10 ] [ mehdei ]

در روستای برکوک هم اکنون ( فصل تابستان ) موقع برداشت میوه ها ، محصولات جو و گندم ، کاشتن پیاز زعفران می باشد که اهالی روستا سخت درگیر فعالیتهای کشاورزی ....


ادامه مطلب
[ شنبه 24 تير 1391برچسب:برکوک - روستای برکوک - , ] [ 13 ] [ mehdei ]

 

از قنوات موجود در روستای برکوک ( حدوداً 15 قنات ) چندین قنان جمله میسک ( که عکس فوق هم مربوط به این قنات می باشد ...


ادامه مطلب
[ شنبه 24 تير 1391برچسب:برکوک - روستای برکوک - قنان - خشکسالی , ] [ 13 ] [ mehdei ]


روستاي بركوك  هم در جنگ تحميلي  هشت ساله براي حفظ ايران اسلامي  دين خود را ادا كرده و چهار شهيد  به نامهاي واقعي ، حبيبي ، فلكي و چوبي را تقديم انقلاب اسلامي نموده است كه همه اين بزگواران در عنفوان جواني به درجه رفيع شهادت نائل شده اند . دوتن از اين بزرگوارن به نامهاي شهيد واقعي و شهيد حبيبي روحاني بوده اند
. چندين جانباز نيز در روستاي بركوك وجود دارد .








عكس فوق مربوط به شهيد بزرگوار واقعي مي باشد.



 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:شهدای برکوک , شهید واقعی , ] [ 10 ] [ mehdei ]

روستای برکوک از لحاظ سرسبزی و آبادانی در بین روستاهای اطراف سرآمد و نگینی محسوب می شود ،  به دلیل خشکسالی های پی در پی ( حدوداً 13 سال ) چهار _ پنج قنات از قنوات روستا ی برکوک تقریباً  ...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب: برکوک,امکانات برکوک, ] [ 9 ] [ mehdei ]

چند تصویر از طبیعت زیبای روستای برکوک در اردیبهشت ماه 91  گرفته شده است که در زیر مشاهده می کنید:

 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:برکوک, روستای برکوک , طبیعت , ] [ 10 ] [ mehdei ]

اکثریت مردم روستای برکو ک روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 91 به رسم هرساله به مزار پیر طریق ( تریغ) رفتند . از سابقه این مزار بی

اطلاع هستم عده ای می گویند که اینجا قدمگاه یکی از بزرگان دین بوده است . ولی به طور واضح از سابقه این مزار چیزی در دست نیست که

ایا اینجا قدمگاه یک از بزرگان بود ه ، کسی مدفون هست یا ... . عزیزان روستای برکوک یا هر کس دیگی که  خبری دقیقی از سابقه این

مزار دارد بفرستد تا برای اطلاع سایر برکوکی ها در وبلاگ قرار دهم.

 

 

[ شنبه 15 ارديبهشت 1391برچسب:بركوك - مزار, ] [ 22 ] [ mehdei ]

خراسان جنوبي از استان هاي پهناور کشور است و حوادث طبيعي در اين منطقه، هم رخ داده است به گونه اي که از 29 حادثه مهم طبيعي مي توان به خشکسالي، زلزله، سيل، توفان شن، آفات و بيماري هاي واگير اشاره کرد که در اين استان سابقه دارد.

خراسان جنوبي در زمينه مديريت بحران نوپاست زيرا ...........



ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10 ] [ mehdei ]


 

 

روستای بركوك دارای 6 چاه عمیق و 12 قنات به نامهای : ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1391برچسب:برکوک , قنوات برکوک , چاههای عمیق برکوک , , ] [ 20 ] [ mehdei ]



برکوک روستایی است از توابع بخش سده ( آرین شهر فعلی)  و در شهرستان

 قائنات در استان خراسان جنوبی و حد فاصل شهرستان قاین و بیرجند(

50کیلومتری این دوشهر  ) و 20  کیلومتری آرین شهر ...


ادامه مطلب
[ شنبه 8 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18 ] [ mehdei ]

با عرض سلام و احترام خدمت بازديدكنندگان و دوستان گرامي .  عزيزاني كه  آخرين اخبار و اطلاعات مربوط به روستاي  سرسبز بركوك را كه در دل كوير بوده و ضمناً به موضوعاتی چون حقوقی ، سرگرمي،  علمي و ... می پرداخت ، حدوداً سه ماهي مي شود  كه وبلاگ اينجانب را متاسفانه عده ای معلوم الحال به دلايل نامعلوم و واهی  فيلتر كرده اند که حداوند بر جزایشان بیفزاید (  وبلاگ مذکور از سال 89 راه اندازی شده بود) . از امروز با اين وبلاگ در خدمت همه دوستان هستم با تلاش و پشتکار بیشتر . تا کور شود هرآنکس که...!!!. (البته وبلاگهای زیادی با نام برکوک دوستان و هم محلی ها ایجاد کرده اند که فقط اسم برکوک را دارد ولی مطالب چندانی در رابطه با موضوع وبلاگ ندارد).

 

 

[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1387برچسب:بركوك , كوير , ] [ 23 ] [ mehdei ]
درباره وبلاگ

در این وبلاگ سعی شده تا به اخبار و اطلاعات مربوط به روستای برکوک و موضوعاتی چون : پزشکی - حقوقی - سرگرمی - تاریخی و... پرداخته شود. عزیزان بازدیدکننده از نظرات و پیشنهادات خود ما را در جهت رفع نواقص وبلاگ یاری نمایند.
آرشيو مطالب
آبان 1393
خرداد 1393 اسفند 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 116231
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



Alternative content